HEJDÅ! ( så länge)


Fin bild på mig och Julia ;)


Nu har jag badat och blivit fräsh till värmen :D
Jag har stora problem att veta vad jag ska åka i hum.
leggins och en tjockis tröja? jag tycker alltid de blir så jävla kallt på planet..
Jaja Hejdå Sverige får jag vell skriva nu..
Ta hand om lilla Borås menas jag och Julia är borta.
När vi kommer hem blir de Party med vännerna för dom kommer jag sakna som fan och familjen <3
Ska bli så skönt att imon kan jag gå med mina jensshorts och mitt slappa linne, solbrollor och bara njuta (Y)
Heeeejdååå..
Ta hand om er alla lovlis så ska ja försöka göra de samma ;)
Ska försöka komma hem utan utslagna tänder,jack i huvudet på knäna eller sprucket läpp (Y)
Ska även försöka skriva nått i blogger när jag är där :D
Annars är det bara läsa Annas blogg så länge (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0