Neeeej angest angest angest!





Idag aker vi hem :(
Nu sitter vi vid datan och roar oss den sista halvtimman innan vi ska ta varan snygga jeep taxi till flygplatsen.
Sen bar det av hemmat till kalla sverige :(
Jaja de ska vell ju bli kul att traffa alla man saknar dock.
Och jag ar ju bara hemma i Boras i tva veckor innan jag flyttar till Sthlm sa ja ska nog klara mig.
Ja och Julia ska borja spara nu sa i vinter ska vi aka hit och bo pa phi phi i en till tva manader sa alla som vill hanga med da ar de bast ni borkar spara!
Annars brukar ja nastan tycka det ar skont att aka hem nar man har varit utomlands men nu vill ja verkligen verkligen inte hem ja har sann angest nu..
Jag ar kar i Thailand !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet gumman jag blev också KÄR i thailand.. När ja o pontus varit där så började vi redan prata om nästa resa ner när vi kom innanför lägenhetsdörren haha men de blev ju inget med det! Shoppinen maten festen o allt är ju amazing<3 nästa gång hänger jag med.. Kanske inte 2 månader men några v iaf.. Love u

2010-03-17 @ 08:50:44
URL: http://annaalgotsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0