Ryck upp dig!



Nej nej man längtar inte alls tillbaka, Jävla Snorris och Elin som får vara kvar! Ja vill också!!


Ne nu ska ja fan ta mig i kragen och ta mig ut och sola :P
Man kan ju inte sitta inne i mörkret hela dagen och bara se sig själv bli blekare och blekare undra hur detta ska gå i sthlm då vi bor en bit utanför sthlm och där finns de ju inget solarie.
Ja får åka in till stan varjedag för att sola jobbigt!
Jag måste byta mina skor också men de kan ja ju gå och göra imon eftersom jag inte har nått att göra då.
Ska åka upp till Annis en sväng ikväll ochs titta på hennes nya vovve och umgås lite va längesedan vi gjorde något annat än att festa tillsammans nu, tråkigt för vi har alltid så jävla kul när vi är med varandra :D
Ne dax att brumma iväg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0