SHOPPAT!


Heje!

Nu har jag varit och shoppat med Linda <3
vi hade jätte kul, Linda är shoppaholic på Indredning och jag på skor och kläder mäst skor linda fick hålla mig bort från skor affärerna idag :P
Jag köpte en sommarklänning som kommer vara inne i sommar de är ju mycket blommor som gäller så den och ett par höga klackar till blir nog nice :D
Men den får nog hänga med till Thailand också och kanske andvändas där..
Sen köpte jag ett linne som är öppet i ryggen och på sidorna stort och luftigt det linnet älskar jag verkligen :D
Sen en jeans skjorta.
Haha Linda va rolig när vi va i Knalleland idag så gick vi upp på barnavdelningen och skulle titta om dom hade några pjamaser där som vi kunde få på oss..
Linda ser massa pjamaser på rwan och säger..
-Hanna titta här har dom en porrig röd!!
Vi stog då mellan alla små barn på barnavdelningen så NEJ jag tror inte det va en Porrig pjamas där ;)
Ne nu ska jag upp och hämta resväskan och börja packa..:D


här är den söta blommiga klänningen.

 
Den ljusa skjortan vet inte om ja ska lämna tillbaka den eller inte vad tycker ni?

 
Lovli denna kommer andvändas mycket :D
 
:D

Linda hitta även en väldigt lång pjamas tröja då säger hon till mig
-Men titta denna kan man nog runka upp lite så blir den bra...
Haha Rulla upp Linda Rulla upp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0