Thailand..



Elin hade inte lagt in mer an denna bilden pa datan men har ar en bild pa elin nar vi va ute har pa phi phi pa ibizabar :D

Nu ar Julia, Nordin och Elin ute och snorklar sa ja tankte att jag kunde passa pa att skriva har nar inte ja har natt att gora.
Jag kunde inte folja med och snorkla for mina oron ar ju som dom ar men de va lungt for jag ar inte sa jatte sugen pa det heller.
Jag vill rida pa elefant istallet men de finns inga har pa Phi phi :(
Vi har ju varit i patong fort i tre dagar dar festa vi en gang bara jag, Julia och Daniel va hos oss forst och forfesta sen sa blev julia sa full sa hon fick stanna hemma och jag och Daniel gick ut.
jag blev nog ocksa lite for full for jag kommer inte ihag natt av kvallen typ haha men men..
Sen nar vi solade forsta dagen sa pressa vi fran elva till runt sex tiden fan va vi brannde oss.
Efter det kunde vi inte sola pa flera dagar och ja kan inte sola riktigt bra an faktiskt och nu har jag aven borjat flaga som satan jag har aldrig flaget sahar mycket i hela mitt liv innan det ser ut som jag ar brann skadad pa brostet och axlarna inte snyggt!! hoppas ja kan fa lite mer farg pa de nu dom sista dagarna sa de inte ser sahar mongo ut nar ja kommer hem..
jag har dock inte alls brun eftersom det nastan inte gar att sola har man branner sig dirr och man orkar heller inte ligga i solen eftersom det ar sa varmt'
men iallafall det har varit toppen har an sa lange och jag vill verkligen inte aka hem vi aker fran phi phi pa sondag da vi sitallet aker till surin och solar och tar det lungt dom sista dagarna.
Har i pih phi har jag trivts som fixken i vattnet det ar bara massa ungdommar har som gillar och festa och sola och bada skit trevligt folk :D
Igar va vi inte ute sa vi passade pa att ta en thai massage alla va nog lite radde eftersom det oftast ar horor som masserar men de gick bra men de ar ju inte sann massage man lart sig hemma och vara forsoktig och inte komma nara brost och sa har kor dom bara pa haha.
Efter det sa gick vi och tatuera oss ja gjorde det mest som ett minne fran resan och de a ju kul att ha blivit tatuerad av bambu :D sa nu har jag tre sma hjartan pa handledan.
sen nar vi skulle ga fran tatueraren nar vi suttit dar i ca fem timmar sa hade nagon snott mina skor sa nu har jag fatt kopa nya skor igen haha.
Vad har vi mer gjort vi har gjort sa mycket att jag inte kommer ihag halften nu :P
ikvall blir det sisa riktiga partyt har pa phi phi sa ikvall kommer det nog spara haha.
ne nu ska jag nog ga in och nana lite sa ja orkar med natten.
Saknar er dar hemma men snart kommer ja hem.
basta resan detta om nagon funderar pa att aka yill thailand AK!!!
pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0