<3


Älskar denna bilden för här är dom bästa som jag inte hade kunnat leva uten <3

Jaha gott folk imon vid denna tiden sitter jag på planet :)
Jävligt jobbigt dock att flyga så länge ja som tycker det är jobbigt att flyga i tre timmar nu ska jag flyga i mer än dubbla :O
Jaja vad gör man inte för att komma till värmen?
Men jag kan inte sova för jag är pigg! Och imon på planet kommer Julia sova som en stock och inte ja buhu :(
Jaja får läsa ut min bok då eller nått hoppas dom visar några bra filmer på planet också..
Hoppas de inte är ormar i våra sängar på hotellet eller nått bara :O
Och vi vill inte vara med om några kapningar låt nu bara Julia och Hanna få ha en lovli semester de behöver vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0