Lesbiska paret...


Alskade Phi phi..

fan vad jag blev duktig pa att skriva har nu da ;)
Ne men har pa surin sa finns de inte lika mycket och gora detta ar mer ett par stalle har jag och Julia kannt.
Och det ar massa ackel killar har bara, och alla tusse thailandere da.
pa phi phi va de snygga killar vart man an gick och alla vi traffa va va;ldigt trevliga och latta att prata med och as kul att festa med de gillar vi.
Men vi behover vell lugna ner oss dessa sista tva dagarna antar jag.
pa varat hotel vi bor pa nu sa tror dom nog att jag och Julia ar lesbiska vi har en liten aning om att dom kallar oss lespiska paret bakom varan rygg ;P
Nar vi checka in sa fraga de om de hade blivit nagot fel for vi hade en dubbel sang vi svara nej och dom titta pa oss konstigt.
Sen nu nar vi ater har pa hotellet sa tittar dom pa oss och ler och satter pa karleksmusik nar vi kommer.
Haha de e vi och alla paren har haha!
Tror bara dom vantar pa att fa se oss halla handen och pussas hahaha!
Nej nej da skulle dom sett oss pa phi phi haha inga lespiska har inte!
Imon maste jag pressa som fan for ja kanner mig belk an och de ar sa javla varmt har att det verkligen ar jobbigt att pressa.
aaaaa jag har sann angest vill inte aka harifran!
Ja och Julia flyttar till phi phi ett tag sen nar vi har bott i sthlm lite sa alla vet ;D
Ne nu ska vi kopa godis..
Dert har varit galna veckor vad hander med en i havsluften igentligen?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0