Kuuuul! :D





Herregud vilken kväll de va igår ja hade as kul men de spåra ju med ankvinet igen som vanligt :P
Jag va överlycklig och träffa massa trevligt folk en kanon kväll verkligen förutom att Tess mådde så dåligt annars va de prima :D:D:D
Hitta lite bilder sen igår på Annas blogg som ja tänkte lägga upp :D
Och just de Bolli kul att träffa dig igår verkligen skit kul har alltid lika kul ihop med dig :D
Hoppas vi syns nästa helg ring mig så kan du komma på fest de e ju trotts allt min sista helg hemma innan ja flyttar så du måste ja vara med på avskedsfesten!! :D



Gud vad jag alltid blir bra på bild ;)


Ja ska slicka på allt?


Kan ja va seriös på något kort?



Och vad hände där? haha Daniel ser glad ut jämte iallfall haha..




LIiiiimmme :D


Alla pussas med alla.. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0