Bästa vännerna :D





Kvällen igår va verkligen skit lyckad ja va på topp humör och alla mina närmaste kär vänner va med på förfest och fira Anna :)
Vi va då hos Anna först sen åkte vi ner till stan och Micke och Anna ville till X&y så vi gick dit.
Ja hade ju inte så kul på krogen som vanligt men vi va inte där så länge.
Vi mötte upp Lindbratt och gick till mc donkan där Julia träffa Sebbe så hon gick med han så ja och Lindbratt försökte hitta efterfest, Hampus ringde och sa att de va ef hos han så vi tog taxi dit.
Men när vi kom dit så va de bara Hampus hans kompis, olle och anna där och Hampus blev sur för ja hade tagit med mig en kille så vi fick bege oss igen.
Vi satt ute och frös och vänta på taxi och naturligt vis börja de regna ( Vi är ju i Borås) men sen kom äntligen taxin och vi åkte hem till Lindbratt och nana.
Hahah jag fick för mig att ja va tvungen att visa han klippen med Benjamin klockan fyra i morse hahaha! Fan va ja skratta de e bäst :D

Men verkligen en toppen kväll så kul att träffa alla älskade vänner :)



Vad hände där? ;)







Haha ja och Linda palla äpplen och citron vi ville ha lite störrre bröst ;)


Kärlek wii :D


Prata nära?




Här går de utför?


Skål..


Anna och sin födelsedagspresent <3


Syskon kärlek..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0