FREDAG är de lika med Helg?




HEEEJ FOLKET!
Nu är de helge eller a helg och helg vi får sova en morgon sen är de upp och jobba på ett annat jobb sen på söndag är de jobb i stallet igen :/
Alldrig får man vila ut och inte är vi rika som fan heller !:/
Ska snart ställa mig och laga mat om ja orkar ställa mig upp.
Sen ska vi till stan och luncha med Tilda tråkigt bara att de inte är lika fint väder idag, men de regnar inte de e alltid nått.
Är lite lagom trött idag eftersom min mobil ringde några gånger inatt men de gör inget för de e alltid kul att prata med vännerna från Borran och höra lite skvaller haha alltid samma sak där alla går runt för de inte finns så mycket folk att välja mellan är de illa?
Vi har ju växt upp med det där är vi då skadade med de? ;)



Hitta denna bilden fan va stora prickar ja hade av psoresisen innan jag åkte till Thailand :(
Känner att dom är påväg tillbaka nu fan!
Nu får de bli sol och varmt här också.
Den dumma hudläkaren i Borås skulle skicka mina jornaler vidare till sthlm så dom skulle höra av sig så ja vet till vilken klinik ja ska till nu men ingen har ringt på typ två månader om inte mer.
Ja får vell ringa dom på måndag men fan varför är sjukvården lika sugig överlallt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0