Grattis Älskling på månadsdagen :)






Jag glömmde skriva de att nu har jag varit tillsammans med min nya pojkvän i en månad och några dagar :)
Vem är min nya pojkvän då? Jo STOCKHOLM :D
Haha vi har haft lite motgångar men nu går de bara bra ;)
Idag blev ja biten av Ben också den hästen äör konstig han gillar ja inte :P
Min arm är lite blå nu och uppflääkt.
Sen tog ja in alla hästar själv för Julia är i stan med sin mamma och syster, Fan va de går mycket fortare när man är två än själv :)
SKa nog hoppa in i duschen snart och bli fräsh sen sätta på en film kanske ? :O)
Ne först ska ja titta på nya skor på nelly :)
Imon ska ja luncha med Mathilda i stan sen på en intrevju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0