Me my self and i!





Ja och Lovli lime på nyår <3




Idag har vi varit i det nya stallet och jobbat, det gick bra :)
Men ja är förkyld IGEN, näsan är helt jäval igentäppt :(
Och kroppen är helt slut och ja har ont i varje muskel.
Men men det är bara att härda ut.
Imon är det fredag också så ska ja på utbildning, ska faktiskt bli kul att träffa lite nya folk här och se hur jobbet är hoppas på att det är toppen :)
Ne nu ska ja göra mina jätte jätte roliga sysslor..
Jag ska dammsuga sen spika ihop min säng igen igen igen! Haha rolig kväll ja har ;)
Ne sen ska ja krypa ner i soffan med en filt , ta farm min chocklad kaka och sätta på en film och mysa till de.
Ibland behöver man ensam dagar :D Julia är och myser hos sin syster så ikväll får de bli min ensam dag :D
Vad händer i helgen då? Vi ska jobba hela helgen men om det är fint väder någon kväll vill ja grilla :D

Och JA! Anna vi måste ha en kul fest på din födelsedag! FÖr ja har aldrig varit hemma innan typ när du fyllt år så detta året ska vi fira dig stooooort! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0