Nana Kanske?


Fulaste bilden ever men ja saknar mina prinsessor <3


Nu sitter ja här uppe själv och skriver med vännerna man saknar från borran..
Denna helgen har de blvit lungt ingen utgång för oss :)
Duktiga vi varit Julia har vell dock varit duktigare än mig eftersom hon inte drack en droppe igår .
Men ändå duktig tycker ja allt!
Nu saknar ja faktiskt Borås lite att festa där med mina lovli vänner och bara kunna åka hem lätt sen efter.
Men men ja ska ju snart hem de ska bli gott att träffa alla :D
Imon ska ja ha Stallet själv får vell se om några hästar rymmer eller nått man vet aldrig vad ja lyckas med haha.
Och så måste ja fightas med Ben också den hästen hatar mig och ja hatar han sist met han mig ju hårt i armen ja har forfarande kvar märket dumma häst!
Jaja de kanske är dax för mig och sova också nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0