Planer är till för att följas :)


Såhär ska nog min nya seut men med annan tex :) Fin fin..


Sitter och funderar på vad ja ska göra med livet nu här uppe i SThlm :)
Jag flyttade ju hit för ja ville börja nytt liv mitt eget liv.. men är de inte dax att börja nu då?
Jag vill göra så mycket saker som alla nu vet så vill ja ju utbilda mig till frisör men de e ju så jävla dyrt så först får jag vell satsa på mig själv.
Leta och hitta ett jobb där ja tjänar lite pengar så ja har råd att leva det hade ju inte heller varit helt fel att ha så man kan hitta in lägenhet i stan att bo i .
För de va ju faktiskt därför ja flytta till Sthlm för att bo i sthlm inte utanför och aldrig vara i stan.
Så de e mitt mål nu att tjäna pengar och försöka flytta in till stan sen får vi se hur ja fortsätter att fylla på livet ;)
Nu när jag sitter här hemma i min ensam het och lyssnar musik blir ja också mycket party sugen ja vill ut och träffa massa nya trevliga folk :D
Men de får vänta till nästa helg..
Denna helgen ska ja va duktig de har ja bestämmt mig för! Tror ja ;)
Åhh nu när ja tänkt så mycket är ja fan taggad för imon.
NU fan ska ja bli bra på detta jobbet så ja fårihop lite pengar!!
Om MAN VILL KAN MAN!!

Tittar även på tattooooo nu wii de ska ja göra när ja kommer hem och sätta i löshår och fixa brynen sola kan också behövas fan ja kommer va pank när ja åker tillbaka igen haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0