Shimmer!





Idag har vi Jobbat lite solat lite och ridit ut lite :)
Väldigt mysigt att rida ut jag red corint (Flinta hästen) de va en riktig Hanna häst Julia kalla han slowmow ;)
Hände dock en lite olycka när vi skulle skritta in i skogen ja sa till Julia Nej men här rider vi vell inte hon bara jodå vi kan pröva.
Och naturligt vis gör Anki nått konstigt då så hon går omkull och julia rullar av.
Ja fick lite hjärtklappningar där ett tag och trodde hon hade rammlat under Anki men de gick bra som tur va :)
Anki är så galen den lille hästen herregud när ja rider ut med Julia och Anki så ploppar ju nästan min psoresis upp ännu mera bara för ja blir så stressad att nått ska hända ;)
Ne nu måste ja börja fixa mig snart blir de Grill och party hos Costa :D
Tjaooo!

Åhhh Just de ja har smörkt in mig med lition shimer som ja och Linda hade hela förra sommaren nu känns de ännu mera som sommar :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0