wiiihoooo ..


Den bruna färgen vill ja ha nu ge mig ge mig ge mig den nuuuu! :D'



Sommmar sommar och sol havet och vinden av doft av kaprifol!
De e sååååå skönt med sommar altså :D
Igår va ja med Tilda när hon köpte en iphone ja blev riktigt sugen på en också måste ja såga någon som kan tänkas skänka en till mig ? :)
Sen jobba ja första tagen på city sälj de gick ju inget vidare men man måste vell komma in i de.
Imon är de fredag wiiiiooo då ska de spåra! :D
Känns som de va jätte längesedan ja festa riktigt frågan är ju om man är likte alko när man tycker att de va längesedan man festa riktig när man festa lite senast förra helgen ;)
Ne nu måste ja skynda mig ut i solen så ja kan få lite färg för så blek som ja är nu är fan pinsamt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0