Freeedaaag



sööööt tröja :)


Wii nu äre äntligen fredag :)
ja ska snart dra mig mot jobbet och jobba mina sex timmar idag eftersom de är fredag.
Pappi är här och hälsar på och hade med sig en räkbaguette mumma :D
ja har en riktig tusse tröja på mig idag som jag köpte från barnavdelningen från hm :)
Just de vi ska börja jobba längre också så sen slutar jag kvart i tolv istället :O
Och alla mina vänner slutar nu också :(
Jossan jobbar sista dagen idag Johanna jobba sin sista igår Fanny jobbar bara en vecka till.
Sen har ju sandra och elin kommit tillbaka men dom kanske inte jobbar varje dag heller...
Booring de e ju vännerna som har gjort jobbet kul att gå till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0