Hej hopp i lingon skogen...


Grattttiiiiiis Emelie...


Ja har blivit så sjukt kass på att skriva här nu :O va mycket bättre innan när ja bodde hemma men nu har ja inte så mycket tid längre jag är ju hemma fru nu ;) eller? haha
Igår så jobba jag de gick sjukt drygt jag stod i plasten igen..
Sen åkte Nicko me hem och vi titta två filmer en va en riktigt bra skräck film :D inte ofta de finns bra skräc filmer men den va bra se den! the connector eller nått tror ja den hette :)
Men de blev ju rätt sant eftersom vi slutar elva först så vi la och la os vid fyra fem i morse sen vakan ja tio så ja har havrit helt död på jobbet idag.
Har gått runt som en zombie och sett förjävlig ut..
De har kommit två stooooora finnar på min haka så de gjorde ju inte direkt att jag såg fräshare ut idag. :(
Blä de va längesedan jag känns mig så vidrig!
Jaja de va mys och titta film igår iallfall förra veckan va ju Fanny här och titta film :D
Alltid roligare när man får lite sällskap :D
Ne nu måste ja sova innan ja däckar av här över datan..
Natti gott folk :)
Just d Grattis till Emelie och Fannis för dom fick sina körkort idag wiii ni är så duktiga flickor <3


Och grattis Fannniiiis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0