Helt Okej..


Hitta detta snygga kortet från turkiet ja och Linda bytte skor och gick ut så alla titta lite konstigt på oss men de va kul :D
Saknar de som satan!


Idag va de faktiskt en helt Okej dag på jobbet..
Eller ja trodde inte de skulle bli de först för ja börja plocka och de sög sen fick ja gå till plasten och där stod ja inte jämte någon ja kunde prata med så de va boooring.
Men som tur kom Emir och hämta mig och sa att ja skulle åka och hämta justeringar så ja åkte sparkcykel hela dagen de va kul och köra fooooort men ja höll på att rammla av några gånger och blev as varm haha..
Som ett litet barn :P
Ja och Ida och Nicko åkte förbi mc donkan på vägen hem och ja fick mig en chees de va mumma :D
Ida va så snäll och körde hem mig fast hon inte ens skulle åt detta hållet söööta flicka :D
Nu sitter ja här och tråkar..
Funderar på att sova så ja orkar upp och handla imon och kanske gå hem och hämta mitt paket me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0