Måndag.

Fy fan vad förkyld jag är, ögonenrinner näsan snorar halsen gör ont och hostan slutar aldrig . Fyyy ja trodde inte förkyld ingen skulle bryta utså men de gjorde den tyvär. Och ja måste gå och jobba på hm iallafll pröva hur mycket ja orkar för ja är rädd att ja inte får va kvar om ja är hemma och är sjuk en gång till. I helgen har ja flyttat allt till lägenheten,Linda hjälpte mig att shoppa massa fint sålägenheten blev mysig :D kul att vara me lime lite me ja har saknat henne så mycket! Sen i lördags va ja på förfesthos Tommy sen gick ja och anna en sväng till torget. Söndagen blev de typ sängen heladagen ochsen äta thai och en sväng och hälsa på familjen sen va jag,Sandra,wiik och Nicko på bio. Vi såg saw i 3D den va helt ok men somdealltid är så är första filmen bäst. Ne nuska ja laga lite mat sen dra mitt sjuka arsle till jobbet. Ja skulle ju jobbat dag på bageriet idag igentligen men ja känner att d klarar verkligen inte min kropp nu.. Ciiaaaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0