Mys Fredag...


Bra dag har de varit idag än så länge :)
Ja och Fannis fixa lite ärenden va på eko och köpte lite saker jag behövde ha hem och köpte hårfärg så ikväll ska jag färga håret igen tänkte ja :)
Sen va vi på H&m och Cubus sen ner till stan och Hämta Fannys körkort sen till ur och penn och hämta Robins klocka sen äta sushi på Eest sen lite överasknings uppdrag :)
Myyyyss nu kände ja me för att ha pojke!
Snart kommer Mammi och hämtar upp mig så ska ja ta bilen til jobbet så ja kommer hem smidigt sen när jag ska hem till Mammi och ha mys och äta mat för Pappi är i tyskland och Malin ska ha dejt..
Så ja och Mammi kör på dejt ;)
Men ja känner mig depp nu ändå för de e Fannys sista dag på H&m idag :(:( Kommer verkligen bli helt fuckt utan henne hon har ju blivit min bästa vän här hemma nu.
Har ju varit me henne varjedag och hon har alltid ställt upp och varit där men nu kommer hon inte va de :(
Blää detta suger!
De får bli så att ja bokar en resa till Australien! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0