svin..



Cp kväll i lördags ja och Emelie va här först och prata och så och vilka svin vi kan va ;)
Sen åkte vi till fredrik och skulle förfesta men de gick inte så bra för mig ja blev helt borta så Nicko va snäll och fixa hem mig så de blev ingen krog för min del..
Och svinig som fan va ja också :/ Va e de me rose och mig? :O
idag är ja slappis och har fått två stora böldfinnar på hakan fy fan va dom är äCkliga och förstör :p
Har min stora gröna skorta på mig idag man ser la igenom bhn lite men de får dom stå ut me för ja vill ha min mjukis skjorta :)
Gjorde precis en sallad också de va ju inte den godaste direkt men nu är ja mätt :o
Ne dax att åka och jobba tudiluu..


ja och Emelie innan de hade spårat åt fel håll :P


mupparna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0