Tack pappis :D


Pappa har varit i tyskland från tors till lör och titta va han köpte me för gottigt till mig wii ;D<3

Nu har ja varit me Mammi <3 och handlat mattor och lite fint till mitt badrum så nu e de lite mysigare :)
Ja va även och sola de va inte helt fel !
Fy fan va ja mår kasst nu ja åt någon jävla färdig rätt för ja va så hungrig att ja kunde svimma och nu mår ja piss illa och känns som ja har feber..
Inte bra man kanske ska börja äta lite bättre nu när man bor själv.. ja glömmer att äta heltiden.
Men ja måste verkligen hoppa in och dusha nu men ja orkar inte :(
Ikväll ska jag hem till Johanna och festa me tjejerna på jobbet :D
Pontie ska nog me också för han har fyllt år så han ska firas ordentligt!
Ne nu måste jag ta tag i mig själv ja sitter här helt osminkad och trött..

12? ne ja är bara osminkad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0