Trasig...



Jag ,Jossan och Johanna i helgen :)

Bläää just nu är jag trasig igen på alla sätt och de suuger :(
Ja har träffat Fanny nu för sista gången på ett halvår :(
Ja Fanny och Robin va och åt Max och tjata lite och ja kommer sakna henne nått så för jävla mycket,,, Men de e bara att tänka på hur kul hon kommer få de och villken upplevelse de kommer bli ´för henne.. lev livet gumman vi väntar på dig här hemma i Borran <3
Och varför är ja så cp?
Kall och jävlig och aldrig kan visa vad ja känner ,tycker och tänker och tänker på alla baksidor..
FRågan är ju om ja någon gång kommer våga släppa in någon i mitt liv igen,, just nu känns de inte så och de är förjävligt..,.
:/
Ja är fan förstörd på den fronten.. Ja hatar hur ja själv beter mig men ändå går det inte ändra... Muren har blivit för tjock och hög för de :/
Jaja nu ska ja sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0