<3


Vänner! Dom finns alltid där när man behöver dom!



Åhhh jag blir så glad :)
GUd att jag hade glömmt av mina nära killkompisar wiii ni gjorde verkligen mig glad idag.
Först prata med en av mina bästa killkompisar som ja kan berätta allt för :D
Saknar tider då vi kunde hitta på massa kul saker också och man bara kunde va sig själv till varje pris!
Men tack för ni hörde av er de fick mig att glömma lite mer! Och inse att jag har ett eget liv att leva..
I helgen ska ja ut me boysen och då fan ska de bli en riktigt lyckad kväll!
Wiiii :D:D:D
Kanske man hinner med en dejt i helgen me? ;) Dax att börja !
Tack alla vänner och Familjen ni är bäst (Y)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är bäst Hanni glömm inte det:)

2010-10-07 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0