Bilen rullar..



Sommaren saknar man ju inte alls :(




Duktig Hannis..
Nu har jag varit i stan och fixat internet banken,varit och solat, varit en snäll kompis ;)
Hoppas ni blir glada för era små presenter jag tycker själv att det är tanken som räknas och hade blivit jätte glad för ja visste att någon tänkte på mig :)
Nu har jag handlat nytt löshår från internet också som Ida ska sätta i innan festen :)
Ja ville köpt längre igentligen men de va så svinigt dyrt så de fick bli samma längd denna gången me.
Ja har glömt att skriva de att bilen rulla över min fot i fredags :P
Hur fan lyckas ja`? Jo jag skulle gå ut och skrapa rutan när ja skulle hem från jobbet och ja la ur växlen och gick ut bilen och prata med Julia i headsett så står ja och skrapa så känner ja att min sko sitter fast under däcket.
Då har bilen bröjar rulla för ja inte lagt i handbromsen, men som tur va kunde ja dra ur skon under bilen och bara tån blev lite klämd :P
Ne nu måste ja fixa mig inför ännu en arbets dag.. wooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0