Duktig Hannis :D

Känner mig sååå stolt över mig själv nu alltså :D Först va ja och Malin på bio och de va meningen att ja skulle möta upp Fanny efter bion och vi skulle va nyktra och gå ut och se om vi träffa något kul folk. Men när bion va slut va Fanny på förfest och redan full så ja åkte hem en sväng sen mötte ja upp henne och John John i stan och vi gick till vimmel sen till torget där drack ja en alkohol fri drink de ni! och naturligtvis så spillde en kille öl över mig och Fanny tappa bort mitt läppglans och sist men inte minst tog en kille ja hatar mig på brösten flera gånger. Va nog inte meningen ja skulle va nykter men ja klara de wiii. Och nu ligger ja i min varma säng och ska nana och imon blir de power walk och sola:D natti natti alla fullisar. Och när man va nykter fanns de rätt mångasnyggA killar ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0