Gladis../

Yoyoyoyo!;) Då har man jobbat klart måndagen och de e en dag närmare pension;) Ja va inte på så bra humör när ja skulle börja jobba men när ja väl kom dit och träffa allt folk blev ja på topp humör just nu gör mitt arbete mig lycklig :) Eller inte just själva arvetsuppgifterna kanske men att träffa folk och så :) Kul me att man har börjat prata med så många nya nu sen bowlingen :D Idag har ja plockat och packat emir min chef gav mig ett fint stöd som han tyckte ja skulle ha på mig så ja inte fick ont i handleden , ja klara nog ha på mig den i en minut sen tog ja av den haha. Nu när vi sluta stod ja och Sami och skett skrapa bilen i en kvart shit va isig den va och ja fick köra i 20 hem typ för vi har sommar däck på :O Vi köpte med oss lite mc donkan hem Mumma! Ne nu måste ja nog sova för imon ska ja och Fannis till stan och köpa dom sista kläderna för vår outefitt till maskerAden på lördag:D Nattii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0