Happy!! :D


Yooooo!
Nu har ja varit på bageriet och hon behöver bara extra där.
Men de kan nog bli så nu i jul att hon har öppet även på söndagar så då ska jag jobba där alltså kommer ja jobba 7 dagar i veckan..
Ja sa ju att ja ville begrava mig i jobb när ja kom hem från sthlm och de får ja verkligen då!
Man tänker inte lika mycket då de e bra :) och då blir de som Jobbet är ens nya pojkvän ;)
Idag kör ja lite porr på jobbet.. (Haha)
Ne men ja lskar mitt stora tank linne och när ska ja annars kunna ha de om inte på jobbet?
Bhn syns lite men de får mina kära jobbar kompisar stå ut me ;)

Ja pröva även Min dräkt till nästa helg och de blir nog prima när alla små detaljer är på..
Alla tjejer som kommer, kommer vara sjukt porriga men jag kör på Disney ja tycker de va gulligt :)


Ååååhhh Imon är de fredag wiiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0