Hej kära dagboken..




Såhär hade min Barbie sett ut om dom gjort en av min insida just nu!

Hej kära dagboken.. Idag fyllde jag tio och jag fick en fiiin Barbie :D
Ne tänk när livet va så lätt :P
Nu har jag jobbat fyaa vad de suger utan Emelie :(
Hela vårat gäng va deppiga idag när inte hon va där de märktes så tydligt på alla!
De e verkligen sjukt streassigt idag svimma en tjej på Jobbet och fick bäras ut på bår av ambulans personalen.
Antar att de va för hon stressa så mycket :/ Inget vidare bra för kroppen alltså.. Men de är inte Alkohol heller har ja hört ;)
Nu har vi skickat ut våra inbjudningar för festen så börja tagga folket ;)
Nu ska jag avsluta detta inlägg som jag bruka avsluta när jag skrev dagbok när jag va yngre..
Madame och missjö korven är dö!


Kommentarer
Postat av: anna

så snygg barbie hahaha känner mej som den på utsidan just nuu bläää

2010-10-05 @ 06:25:23
URL: http://annaalgotsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0