Helgen..



Anna hitta en bok hon gillade "Dejta eller Dumpa"


Är över typ :(
Igår jobba jag sen åkte jag hem tog en powenap typ en timma för ja va sjukt jävla trött.
Sen fixa jag mig och mötte upp Fannis i stan och vi gick till viskan tog en cola sen gick vi på bio :)
Vi såg grown ups eller vad den heter :P Den va sjukt rolig iallfall fan va ja skratta :D
Sen mötte vi Linda på trägårn Och fick massa gratis dricka ja drack nog tre shotts och två drinkar typ så då blev vi llite borta :P
Nykter helg va de va? ;)
Ja är så dum för ja vet varför ja gick ut!:(
Jaja sen gick vi till torget där jag träffa massa folk jag kände de va jätte kul :D
Sen kom Lindbratt och Tommie så vi åkte hem till Lindbratt ,jag tvinga Tommie att lära mig att spela fifa.. :P
De gick ju sådär jag bara tryckte på alla knappar jag kom åt och de kom upp massa konstiga rutor så ja gav upp rätt fort och gick och la mig :P
Idag körde jag en walk of shame hem igen känndes rätt gott dock att ha converse att gå hem i och inte höga skor :)
Sen kom Julias pappi hit och jag skrev på papper för lägenheten och sen gick jag och Anna till knalleland och titta lite :)
Fan va vi cpa jag tror vi va fulla än eller a iochförsig så är vi alltid så :P
Nu då?
Ja vill titta film med någon! Skulle ha gjort de men ja blev dissad ;) så ni söker jag efter någon ny som vill titta film me mig?
Jag gillar långa skogspromenader och cola..


Ja kamma håret på mc donkan de blev trassligt när vi va ute i blåsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0