igår,,.




Förfest hos Junno,


Godmorgon världen...
Fy fan vad ja mår pissigt idag bakfylla är bara förnamnet!
Först va jag,Wiik,Jerry,Fredrick och Junno hemma hos junno och drack och prata sen kom Andrea och Anna också :D
Vi förfesta där och drack en heldel :P
Sen bar de av vidare till harrys..
Ja vet inte varit alla försvann för på Harrys va de nog bara jag,Wiik och Junno.
Och ja vet typ inte vad som hände på Harrys där är den en stooor minnes lucka!
Men jag hade kul iallfall och ja tänkte inte nått på en viss person :D
Ne nu måste ja gå och lägga mig i soffan innan ja spyr :P


Anna tyckte att glasen såg ut som jag och henne, Lite och stor haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0