Lite skit ändå..

Fan ja har kommit på att ja får väldigt svårt att träffa mina vänner som inte jobbar på H&m nu när ja jobbar kväll :( Linda har ja inte hittat på nått med förutom att fest en enda gången sen ja flytta hem:( och Anna har ja inte hunnit träffa nästan nått nu heller när vi inte har jobbat med varandra. Men de känns ändå som de bara är ja som smsar om att hitta på nått sen när man bestämt en dag väntar ja på att ni ska höra av er men ibland gör ni inte de och då känns de inte som ni vill vara med mig:( Vill ni de? För ja saaaaaakkkknnnar er jätte mycket! Jaja nu är de onsdag imon och Lime fyller 21 wiii gammal kärring nu ju:) Imon ska ja sola och nipors mina ögon bryn. Ska sova länge me om ja kan och inte vaknar av någon mardröm om att ja är med barn och måste föda barnet och bo ensam med de i någon stuga i skogen, för de drömde ja inatt:O Och som Wiik skrev man måste ligga för att bli gravid med de behövde man då fan inte i min dröm;) bläää! Åh vad ja längtar tills helgen nu -<3 hoppas festen blir bra och att alla håller samms och de inte händer nått ja inte vill ska hända! Åhhh snart ska ja få träffamin älskling Julia snart me wiii:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0