Man orkar inte hur länge Som hellst. . .

Ne nu är ja såå trött på detta samma visa over and over. Förra helgen vid denna tiden va ja glad att något hade förändrats men vad är ord när orden aldrig händer o verkligheten? Du kan spelet jag har sett de nu men nu orkar ja inte vara med och spela längre tyvär. De har hållt på fram och tillbaka sen i sommras nu sen ja bodde i Sthlm. De va la inget för dig men ja tänker för mycket och för en gångs skull brydde mig me. Men nu orkar jag inte försöka mer faktiskt de knäcker mig. Och ja tror de är på tiden ja ger upp nu me du får spela med nästa tjej i kön för ja lägger mig ja orkar inte spela mer nu. Igår va den sista natten . Du är en as bra kille med värdens bästa personlighet och du är sjukt snygg men ja får inget tillbaka så ja orkar inte hoppas mer utan att få något litet hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0