min present...

Titta vilken fin text min syster skrivit till mig , de va den bästa presenten idag! :D :D


Älskade syster

Du har alltid funnits där för mig enda sedan jag använde blöja. Fast du kastade mig i soffan när jag var liten så älskar jag dig endå.

 Vi har delat allt. Vi har gått egenom det mesta vi har haft båda glädje och Tårar  tillsammans. Skulle inte vilja ändra på nått av det. Du är världen bästa syster. Vi har nog ett band som inte de flesta syskon har vi funkar så bra tillsammans , vi bråkar inte allt för ofta. Vi har mer sjukt roliga stunder tillsammans . Och vi har en humor som bara du och jag förstår oss på.

Så jag vill bara säga det att du är ena halvan av mig. Utan dig skulle jag inte kunna vandra livets långa vandring. Vem skulle då ge mig alla de goda råden. Och vem skulle få mig och må bättre när jag mår dålig.

Jag kan inte beskriva min kärlek till dig min syster genom ord. Utan genom alla dessa fina år vi har haft  och kommer få tillsammans. Det kommer bara bli bättre och bättre med åren.

Du gör verkligen allt för mig och är rädd om mig och vill bara mitt bästa. Jag hoppas att jag kommer bli lika vacker och underbar person som dig. Jag avgudar dig.

Du är verkligen min andra halva utan dig är jag inte hel. Alla skratt vi haft. Alla bråk vi haft. De är nått jag kommer minnas hela mitt liv. Och jag kommer aldrig sluta älska dig.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina ord som värmer Älskar er båda två....

2010-10-28 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0