Mmmmm mumma!



När jag är med denna flickan mår ja verkligen bra <3


Muuuummmmss :D
Vet ni vad man ska äta när man är deppiG? Ja vet Mc donalds! :D Ja och Sami åkte förbi där innan vi åkte mot göta och shoppa lite fy fan va gott :D
Inte nyttigt men jävligt behövligt..
Vet ni vad jag tror jag behöver och som gör mig glad är?
Att umgås med gammla som nya folk, jag blir så glad av att bara prata me folk haha vet inte va de är för fel på mig men jag bara glömmer allt och har kul istället..
SÅ jag behöver umgås!
Så denna helgen planerar ja att umgås mycket så jag blir pigg och glad..
Ja måste hitta någon trevlig person att umgås med på fredag efter jobbet och söndag :)
Lördag är redan spikad!
Ja tror de blir en bra helg faktiskt eller a jag hoppas på det iallfall :)
Fanny sa en sån klockren sak idag när vi stod vid stämpel klockan och skulle stämpla ut.

Fanny: Robin skulle visa mig en gång att han kunde spotta vatten genom gluggen mellan framtänderna så spotta han vattnet rakt i ansiktet på mig.. han bara, Titta vad jag kan!

Hanna: Hahahah ja du bara åhhh gud älskling vad duktig du är som kan spruta vatten så rakt i mitt ansikte jag älskar att få ditt spott i mitt ansikte, Han kunde typ va med i världensstarkaste man..
Eller va nee inte världens starkaste man mena ja ju inte hahah..

Fanny.. Hahahahahahaha! Värdens tajtaste man!

Hanna: va? Ne... Starkaste sa ja...

Fanny: Jaha haha ja trodde du sa att han va sveriges tajtaste man bara för han kunde spotta mig i ansiktet...

Vi va nog rätt trötta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0