Oskulden tagen..


Kallt och halt idag!
Men jag halka mig ner till stan i morse och ja och Fanny gick runt i stan för att titta Tingeling klänning till henne och köpa lite små saker till mig :)
Vi hitta de mästa vi leta efter faktiskt :)
Ja köpte lösögonfransar och glitter på make up store och glitterspray på H&m och en parfym på kicks! :D
De gäller att glittra när man ska va nått från Disney;)
Sen åt vi sushi på East..
Min första gång ja åt sushi de va faktiskt gott ja gilla crabfish bitarna mäst :D Så nu är min oskuld i Sushi tagen (Y) 
Haha jag bara : Fanny vad är crapfish?
Fanny: de e la någon slags fisk..
Dom som hör oss när vi prtar borde ju tänka åhh dumma Blondiner men va fan om man aldrig frågar hur ska man då får reda på nått? :)
Nu ska ja jobba, Heeejjj dååå!


Mumma på East :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0