Sabba sabba sabba!



En bild på mig och Tilda när vi va hos Jocke på förfest :)



Hej!
Imon måste ja gå och jobba innan jag blir galen av att bara sitta i soffan och se alla skit program som går på tv..!
Ska nog klara av att jobba imon eftersom det bara är sex timmar och jag hoppas att jag är mindre yr i bollen imon.
Jag ser fram emot denna mys helgen som ska komma :D
Jag och Malin ska fira hennes 17 års dag på lördag genom att gå ut och äta gott sen gå på bio :)
ingen alkhol denna helgen inte :)
Jag vill ha en ny rolig Sms vän! Jag har blivit av med alla mina :(  Vart försvann dom sms som kunde komma och muntra upp en sådär lägligt?

Ne i helgen måste jag ta tag i mig själv och köpa gå skor!
Någon som vet vart man kan köpa dom gråa nike skorna med lysande rosa på sulorna
?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0