Sjuk..... :(



Denna filmen trodde jag att jag skulle se i mndags men så satte ja på den och då va de en helt annan...
Jag har velat se denna sen ja hitta den i en låda på eko när ja jobba där ( Alltså hundra år sedan..)
Men idag ska ja äntligen se den :D


Fy för att vara sjuk..
Ja är helt mongo i kroppen huvudet snurrar och gör ont, halsen gör ont och magen me :(
En väldigt kosntig blanding av allt!
Men de kanske är att ta de lungt lite min kropp behöver.
för jag Jobbar ju varje dag till lördag sen snabbt hem och fixa sig och ut och festa sen söndag vakna upp efter typ ingen sömn och hitta på saker med vännerna eftersom det är den enda lediga dagen.
Igår va första dagen på väldigt länge jag låg framför tvn och tittade.
Hoppas verkligen ja känner mig bättre imon för pengar har jag inte råd att förlora!
I helgen blir de en luuugn helg!
Ja ska fråga mammi och vi kan hälsa på mormor de va slängesedan nu och min kropp behöver vila!
Ne dax att slänga sig i sängen och titta massa filmer och hoppas att kroppen läker sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0