Söndagen va mys..


Anna grisa sönder resturangen ;)


Yoooo!
Fan vilken måndagsÅngest jag har idag det är helt sjuuukt!
Antagligen efter som jag inte har ett jävla skit att se fram emot denna veckan inte helgen heller :(
Igår va de en riktig bakis dag .Jag och Anna gick till china town och beställde tre rätters :) Gotte men fan va äckligt mätt man blev sen jag höll på att spy.
Sen mötte vi upp Kim och Pontus vid hemmakväll och tjöta lite med dom.
Efter de åkte vi med Kim hem till han i målsryd och titta film, Ingen höjdar film direkt men de va la kul att hitta på något :)
Man mådde ju inte direkt bättre när man åkte massa bil haha yuu fan va illa ja mådde.
Men de va en mysig söndag :D
Denna dagen är inte riktigt lika mysigt..
Jag tror jag skulle behöva en vecka ledigt och bara hitta på massa kul saker, värme och sol på de hade inte varit helt fel!
Kanske behöver jag vara ledig denna lördagen så jag inte bara jobbar heltiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0