Blääää vad jag mår illa nu ja kommer nog spy snart typ :O
Är jag med barn eller?
Ja mår sjukt illa heltin och är hungrig men när jag väl äter mår ja illa fy fan!
jaja fast nu mår ja illa för ja ätit för mycket godis och magen bara växer fy fan vad vidrig man är..
Men de va mys i soffan kväll idag :)
Imon ska ja och Annis till universeum wii :D
Ja ser fram emot de as mycket haha tror hon bara tycker de e jobbigt ( vad sorglig ja är)
Sen ska de bli karatefylla har jag lovat Julias man haha..
De ska bli såååå skönt att dricka och bara skita i allt ... De e ja värld bara så ni vet ;)
Ne nu ska jag sova så de lilla barnet i mig får komma till universeum någon gång ;) hihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0