Torka...



Söööta pluttisar :P Ja tror vi va 17 år här de va ett tag sen :P



Ja har verkligen blogg torka..
Innan visste ja alltid va ja skulle skriva om men nu blir de bara massa boring saker fya va tråkit :(
Nu har ja varit och solat iallfall ja måste få upp mitt piggment nu alltså så blek som ja är de e fan äckligt på mig!
Vissa är jätte fina som bleka men jag ser bara sjuk ut!
Snart är det dax att börja ännu en arbetsdag, Hoppas nästan på plasten idag igen för mitt ben har sån jävla träningsvärk så ja kan inte gå normalt.
Fin fint väder är det idag me dom som jobbar dag har de gott när dom slutar nu och kan gå ut i de soliga vädret :D
Jag hade gjärna jobbat dag idag och sedan tagit med alla mina vänner till viskan och slappat och pratat massa skit..
Men det är så jäkla svårt att sammla mina vänner .. varför är de så?
Ne nu ska ja fräsha till mig lite innan jobbet..
Tjaoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0