Torsdaaaag.


Shit ja hade helt glömmt av att ja varit såhär vithårig :O De va ju inte alls längesedan.. Vitt och och rosa,, Barbie? ;)


Hej!
Idag vakna ja bara fixa mig sen fick ja gå ner till staden i ösrgnet och hämta ut pengar sen mötte jag upp Fanny och vi åkte till ridhuset för att Luncha med Emelie som också hade med sig sin väldigt trevliga kompis Rebecka :)
Det blev en kul lunch med massa skratt :D
Sen åkte Ja och Fanny till jobbet och jobbade våra åtta timmar, Vi plasta idag också de gick inte fort direkt men inte super segt heller.
Antar att dagen imon kommer gå sjukt jävla segt :/
Men ja är så glad att Fanny är kvar på H&m än så länge iallfall hur ska ja klara mig sen? Om ja ens får vara kvar så länge vill säga.
Söööta alla mina tussar varit idag me :)
Innan jobbet fick ja ett sms av Linda att ja va värdefull.. Sen hade Julia skrivit hur mycket hon sakna mig och älska mig på fb,, Sen hade Mammi skrivit här på bloggen! Ni är vell för söta de e ni som gör dagarna lätta!
Jag är verkligen så tacksam för att jag har en sån underbar familj och bra vänner, De låter nog överdrivet men det är verkligen sant!
Okej att man kan bråka ibland och nästan hata varandra men dom finns alltid där och ställer upp hur dum i huvudet ja än är :)
Ja fick ett sms när ja jobba också av en kille Patrick vill att ja ska träffa :)
Ne nu ska ja lägga mig i mitt kalla rum och läsa en bok i fosterställning mmmm vad lockande de känns med kyla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0