Åhh Mammi vad ja älskar dig :D



Brudar ja känner för att göra en road tripp!

Denna dagen alltså . . . va den bästa arbets tisdagen jag haft tror ja :D
Dagen gick jätte snabbt inget krångla så mycket på jobbet.
Och när jag kom hem hade min älskade mamma lagat våfflor <3
Så nu har ja ätit två våfflor och sitter här och ät mätt och glad, love u Mammi..
Ja folket ibland är det bra att bo hemma ;)
Men fan va onyttigt att äta det nu såhär sent på kvällen! Jag som redan känner att min mage är extra tjock nu..
Jaja får vell gå ut och gå en powerwalk imon då men de suger verkligen när man inte har några sköna skor :/
Ne om man kanske skulle lägga sig och läsa lite, de va ju ett tag sen nu.

Min rygg gör fortfarande  as ont :( ska bli skönt att simma lite med den på lördag..
Fan jag skulle vilja gå och simma på badhuset typ imon men de e ju sviningt dyrt har ja för mig.. eller a allt är dyrt för mig just nu :P



Mali..Mammi <3 och Hanni ;) Familje skämt haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0