Bakis till tusen!



Från igår :)


Jädrar vad bakis jag va innan nu är jag mäst bara trött..
Jag,Julia,Junno och Danken va på djurparken precis de va trevlgt bara de att ja mådde förjävligt då haha..¨
Junnos barn Alicia va me också en sån liten tusse jag blev glad av att va me henne för hon va så glad heltiden så sööt :D
Igår va vi hos Rickard på förfest först för han har ju fyllt 22 :)
Sen så åkte vi till stan men mitt minne är inte de bäst just efter de så ja kommer inte riktigt ihåg va ja gjorde sen haha bra där Hanna (Y)
Men något ja vet är att jag verkligen behöver ha alkolås på min mobil haha!
Lite kul ändå :P


Idag åker min älskling hem igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0