Duktig Hannis!






Jaaa jag är väldigt stolt över mig själv nu!
Alla andra mina vänner från H&m sitter just nu på Bränneriet och dricker och har de trevligt menas ja sitter här hemma med en ballerina kaka och slappar.
Det hade verlkligen varit skit kul att vara med och va med dom men ja har typ inga pengar och min kropp behöver vila!
Ja tror det är första gången jag tänker så smart! ;) ( och tråkigt)
Så ja får vell typ lägga mig dirr innan ja ångrar mig och springer ner till stan ;)

Haha va kul vi hade när vi plasta idag jag,Fanny,Emelie och Lisa :D
Vi fick även förlängt en vecka till alltså kan vi gå på utförsäljningen wii :)

Jag fick en konstig tanke också som jag brukar få men denna va kul!
När jag stod och bytte om tänkte jag i mitt huvud.. Här står jag naken exposed och rädd! ;)
Känns citatet igen kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0