Duuuktiiig!


Åh mysiga alla hjärtans dag vi hade alla singlar + Ramin och Linda då ;)
Om man inte har pojkvän/flickvän på alla <3 dag kan man samla sina vänner och dricka och spela spel :)


Tror min data börjar spåra ur :(
Fläkten i den låter cp så Pappi du får titta på den!
Idag har jag börjar äta p-pills igen me, kul kanske ja går upp och blir en tjockare och argare flicka vem vet :O
Fick även kläderna ja beställt från H&m men ja har inte hunnit pröva dom riktigt så de får jag vell göra imon istället!
Imon natt kommer Emelie hem me wii, Då ska vi snart börja fixa och bjuda inför våran fest :D

De va lite och göra idag på jobbet men jag va på möten i två timmar sen plasta jag sen plocka och packa jag den sista timman så ja hann me allt idag :P
Hoppas på att vi får sluta lite tidigare på fredag de vore skönt.
Och fan va ja va duktig idag är sååååååå stolt över mig själv!
Man fick gå tidigare om man ville och det gjorde dom flesta men jag va kvar heela kvällen! Duktig Hannis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0