Fannis och Hannis...


Får vell se om någon mer av Boysen hänger med och gör Bråås osäkert ;)



Shit va ja har skrattat idag.
Jag och Fanny eller förlåt jag menar Fannis stod i plasten och tjata hela dagen och kom på våra sjuka idear herregud om någon hör oss tycker dom nog vi är psykfall :P
Men de e kul, Min hals är helt konstig nu för ja skrattat så :D
Så och imon är de tis om bara den dagen gått fort så blir nog denna veckan bra för på tors blir de x&Y och fira Fannis efter jobbet hon fyllde 19 år idag Grattis plutten :D
Sen på Fredag kommer Julia hem över helgen wii och antagligen kommer även Danken hit till bråååås och hälsar på och jag har ju lovat han party så denna helgen kommer nog bli vild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0