Fynd..





Ser ful ut här men det är sonia klänningen :) Tror den kan bli fin med höga klackar och massa halsmband och lockat hår (Y)
Lite cool, den är inte som alla andra lite kul att sticka ut :)

Nu har ja jobbat klart och varit på utförsäljningen ja köpte femton plagg som man fick :)
När ja va där tyckte ja inte dom hade så mycket roligt men nu när ja är hemma är ja väldigt nöjd me de ja köpte :)
Dock hitta ja inte en röd skjorta och mc boots som ja ville ha så de får ja vell köpa på hemsidan då.
Ja sitter nu me en ny jätte fin lysnade röd Bh på mig som jag tittat på i affären lite snabbt..
Den dock en storlek förstor man ja tänkte att ja kunde la köpa den och pröva och se om den passa och de gjorde den nu blev ja lycklig för den e jätte jätte fiiin wii :D
Sen blev det en leopard klänning,skinnleggins,en Jimmy choo väska, en rosa klänning, en sonia rykiel klänning med massa diamanter på,en randig stor tröja en tjockaretröja med nit skärp under brösten,ett far pumps ljusa me snören som man knyter upp på benen,en badräkt med pärlor vid urringningen den va dock lite väl vågad för mig tror ja ;)
Sen en jätte fin kavaj en grå som jag också gillar jätte mycket :D
Tänkte ta kort på kläderna imon så man kans e doM :D
Ja är iallfall jätte nöjd nu :)

MEN min rygg gör jätte ont efter en insident i lördags :( Buhu och min säng som är hård som sten dödar den ännu mera blä :(

Och här är min fina Jimmy Choo väska :D


Baddräkt - Svart
Här va den badräkten , jag tänkte att jag kunde ha den som linne och en kojol till men vågar man det med den urringingen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0