Godkväll..


åh saknar våran ute plats <3



Godkväll!
Då har en tisdag också passerad wii känns skönt :)
Va fan e detta?! När man inte känner för att gå och äntligen har insett att kroppen behöver en lign helg får man massa erbjudanden om fester!
Det är en helfest på Fredag och en födelsedags fest på lördag..
Ja känner mig lite taskig att jag inte ska gå på någon men ja ska gå på bio och slappa!!:)

Dagen idag gick bra Gert fylking eller vad han heter förgyller alltid våran sista timma i plasten när han är med i radion..
Han är ju störtskön och as sjuk haha fan ja kan inte sluta skratta när jag lyssna på han:)
Ne om man skulle läsa lite nu och sen nana så ja orkar upp imon och pallra mig ut och gå och sen sola :)
Ja trodde att jag och Annis skulle fika imon men de blir nog icke så får hon svarar inte på sms!!
Nu ligger Julia och Junno och myser wiii sååå söta :D Är så glad för deras skull dom små tussarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0